E-mail marketing: több mint hírlevél

Az e-mail marketing az online marketing egyik legköltséghatékonyabb eszköze. Fontos hangsúlyozni, hogy az e-mail marketing nem egyenlő a hírlevél küldéssel. Az e-mail marketing többféle kommunikációs célra használható fel, legyen szó cégek közötti (B2B), vagy cég-fogyasztó közötti (B2C) kommunikációról. Az e-mail marketing célja lehet a márkaismertség növelése, új ügyfelek/vevők elérése, meglévő ügyfelek „reaktiválása”, weboldalak látogatottságának növelése, valamint közvetlen termék/szolgáltatás-értékesítési céllal is indíthatók e-mail kampányok.

Az e-mail marketing első blikkre pofon egyszerűnek tűnhet, pedig nem az: stratégiai tervezést igényel, a kampányok tervezése és kivitelezése nem egyszerű feladat, és az egész tevékenység viszonylag időigényes.

Az alap a jó adatbázis

Az e-mail marketing alapja a karbantartott adatbázis. Ez nem csak egy egyszerű e-mail címlista lehet, sőt érdemes minél több információt megtudni a potenciális ügyfelekről, vevőkről. Minél többet tudunk a célcsoportunkról, annál pontosabb tudjuk a marketing üzenetünket célba juttatni.

Hogyan tegyünk szert adatbázisra?

Hosszú távon a legjobb megoldás a saját adatbázis építése. Ennek során folyamatosan kontrollálni tudjuk az adatbázist, a jól megtervezett regisztrációs/feliratkozási űrlapokon keresztül biztosak lehetünk abban, hogy csak olyan kontaktokkal bővül az adatbázisunk, amelyek értékesek a cégünk számára. A saját adatbázis építésé egy nagyon fontos előnnyel jár: a regisztrálók/feliratkozók maguk kezdeményezik a feliratkozást, így nagy valószínűséggel valóban érdeklődnek a cégünk termékei, szolgáltatásai iránt, és nem fogják e-mail üzenetünket olvasás nélkül törölni.

Egyszerűbb, gyorsabb, de költséges megoldás olyan cégek megbízása e-mail kampányok lebonyolításával, amelyek saját adatbázisokkal rendelkeznek.

E-mail marketing szolgáltatásunk

E-mail marketing szolgáltatásunkat azon cégek számára ajánljuk, amelyek saját adatbázissal rendelkeznek (vagy most szeretnének saját adatbázist építeni), de nincs kialakult e-mail marketing stratégiájuk, nem áll rendelkezésükre a kampányok lebonyolításához szükséges technikai háttér, és nincs a kampányok lebonyolítására delegált munkatársuk. Tevékenységünk az alábbi feladatok ellátására terjed ki:

  • E-mail kampány tervezése, tanácsadás az érkezési oldal kialakításával kapcsolatban.
  • Professzionális hírlevél küldő szoftverünkkel rövid idő alatt képesek vagyunk több tízezer üzenetet továbbítani.
  • HTML formátumú, az Ön cége arculatának megfelelő e-mail sablon készítése. Névre szóló üzenetküldés: amennyiben az e-mail cím mellett név is szerepel az adatbázisban, a címzett névre szólóan kapja meg az üzenetet.
  • Statisztika készítése: nyomon követhető a megnyitott üzenetek és a hivatkozásokra történő kattintások száma, valamint az üzenetekből az Ön weboldalára érkező forgalom.
  • Visszapattanó (bounce) e-mailek kezelése: azon e-mail fiókok kiszűrése, amelyekre nem kézbesíthető üzenet.

e-mail marketing

E-mail marketing havi díjas ajánlatunk

Havonta küldhető üzenetek maximális száma: 5000 db
HTML üzenet sablonok száma: 2 db /hó
Havi díj: 10.000 Ft + áfa

Havonta küldhető üzenetek maximális száma: 10000 db
HTML üzenet sablonok száma: 4 db /hó
Havi díj: 15.000 Ft + áfa

Ajánlatkérés